عطر یک کلمه کاملاً لاتین است و به معنای مایع معطر ، عصاره گل است. اما ریشه این عطر در آیین روم باستان است. در معابد رومی ، با سوزاندن برگهای گل ، از تراش چوب ، ادویه ، ترشی ، از رزین معطر روی زغال برای اعمال مذهبی و همچنین پخش بوی آنها از طریق دود به عنوان هدیه به خدایان استفاده می شد.

<a href=”https://azzkala.blog.ir” rel=”nofollow”>Google</a>

 

Google

با ورود بو به بدن ، تا زمانی که آخرین علائم خود را حفظ کند ، زمان ماندگاری رایحه فرا رسیده است. ماندگاری رایحه در افراد مختلف متفاوت است و به نوع پوست بستگی دارد. حداکثر ماندگاری یک عطر 18 ساعت و ادو تویلت 3 تا 4 ساعت طول می کشد.

 

گرمای تابستان بوی عطر ما را افزایش می دهد ، ماندگاری بیشتری دارد و این به این دلیل است که گرما روی رایحه ها تأثیر می گذارد و شما مجبورید از رایحه های تازه استفاده کنید. همچنین ، در زمستان از رایحه های گرم-تلخ گرم برای نفوذ به هوای سرد و از بین بردن رایحه عطر استفاده کنید.

 

چه نوع رایحه ای را دوست دارید؟

 

رایحه های تند

 

علاقه مندان به این نوع عطرها از عزت نفس زیاد و توجه زیادی برخوردار هستند. آنها اعتماد بسیاری از مردم را دارند و مدیریت قوی و م effectiveثری بر دیگران دارند. آنها تصمیمات خوبی می گیرند ، باهوش هستند و می دانند چه چیزی درست است و چه غلطی. آنها سعی می کنند هر کاری که می خواهند انجام دهند که ممکن است در بعضی مواقع مشکل ساز باشد زیرا به عقاید دیگران توجه نمی کنند اما با عشق صبور هستند

 

رایحه های تند روح آنها را تازه می کند و به همین دلیل آنها همیشه در جستجوی این نوع رایحه ها هستند.

 

رایحه های شیرین

 

آنها مرموز هستند. آنها اصلا خودخواه نیستند. آنها به سرعت و به راحتی جذب می شوند. روز آنها بسته به روحیه آنها می تواند خوب یا بد باشد. آنها در میان دوستان محبوب هستند. آنها به سادگی مشکلات پیش آمده را فراموش می کنند. آنها عمدتاً بدنبال کسی هستند که بتوانند به او اعتماد کنند. آنها به سرعت عصبانی می شوند و حتی گاهی در برابر کوچکترین چیزها مقاومت می کنند. آنها اعتماد همه را جلب می کنند.

 

رایحه های شیرین

 

آنها تخیل و شوخ طبع هستند. آنها دوست دارند چیزهای جدید پیدا کنند و به راحتی از محیط اطراف خود بیاموزند. ما می توانیم به راحتی با آنها صحبت کنیم. آنها وقتی دوستان واقعی خود را پیدا می کنند ، تا آخر عمر به آنها اعتماد می کنند. آنها احساسات شدیدی نسبت به همه چیز دارند ، اما وقتی از کسی یا افراد عصبانی می شوند ، بخشیدن آنها به سختی انجام می شود. آرزوها و اهداف آنها در زندگی بسیار زیاد و جالب است! بعضی اوقات ممکن است عجیب به نظر برسند ، اما همه آنها را دوست دارند.

 

رایحه های تلخ

 

آنها انگیزه زیادی برای انجام هر کاری دارند ، اما تغییر در زندگی را دوست ندارند. هنگام تصمیم گیری ، آنها مدت طولانی بر تصمیم خود پافشاری می کنند. آنها فعال و ورزشکار هستند. برای دیگران سخت است که به آنها نزدیک شوند. وقتی می فهمند که نمی توانند به خواسته خود برسند ، فقط تسلیم نمی شوند و تسلیم نمی شوند! وقتی اوضاع طبق برنامه پیش نرود ، ممکن است اخم کنند ، اما عصبانی نمی شوند! خویشتنداری و صبر نیز از ویژگیهای ذاتی آنهاست و به خاطر همین خصوصیات است که آنها معمولاً کار خود را به راحتی انجام می دهند و تا آخر از آن پشتیبانی می کنند!

 

رایحه های گرم

 

آنها مسئول اعمال خود هستند و می دانند چگونه با مردم رفتار کنند. آنها همیشه اهدافی دارند که باید به آنها برسند و واقعاً برای رسیدن به آنها تلاش می کنند. شخصی آماده رقابت است. دوستانشان برای آنها بسیار مهم هستند و آنها به طور کلی از آنچه که دارند قدردانی می کنند! بعضی اوقات واکنش آنها نسبت به موضوعات مختلف بسیار شدید است که به دلیل شخصیت گرم آنها است که نشان می دهد بیش از حد احساساتی هستند! آنها بسیار خونگرم و یک همراه عالی برای خانواده و دوستان هستند! آنها خشونت را دوست ندارند و می دانند چه کاری باید انجام دهند و چه موقع باید آن را انجام دهند. به دیگران حسادت نکنید! آنها عاشق سفر هستند ، به خصوص اگر با دوستانشان باشند.

 

رایحه های خنک

 

آنها یک غرور مثبت دارند بنابراین همیشه می توانند میزبان خوبی برای دوستان باشند. آنها به سختی می توانند احساس برتری خود را نسبت به دیگران کنترل کنند. آنها انرژی خود را هدر نمی دهند و بنابراین سازمان دهندگان خوب و قدرتمندی هستند که به راحتی می توانند وظایف و اقدامات خود را سازماندهی کنند. آنها معمولاً مثل اینکه مشکلی بزرگ در ذهن داشته باشند رفتار می کنند و سعی در حل آن دارند. بعضی اوقات احساس می کنند مبهم هستند انگار که نگران چیزی هستند.