پاک کننده های صورت و بدن که سازگار با محیط زیست هستند

از آنجا که مراقبت از پوست همچنان در اولویت اصلی زیبایی برای مصرف کنندگان است ، مارک ها و فرمولسازها در تلاشند تا راه حل پاک کننده "ضروری" بعدی را برای صورت و بدن تولید کنند. بعضی اوقات دستیابی به هدف مورد نظر برای تمیز کردن محصولات دشوار است ، زیرا لازم است به لطف داشتن یک بافت دلپذیر و مزایای تصفیه و بهبود پوست بدون از بین بردن آن یا خشک شدن بیش از حد آن ، تعادلی بین یک تجربه حسی طراوت ایجاد کنید.

 

ایمنی ، مراقبت شخصی و پایداری

 

در دنیایی که مصرف کنندگان برای کاهش استرس به آداب و رسوم روزانه خودمراقبتی روی می آورند ، مهمتر از هر زمان دیگری است که مارک ها یکی از آن لحظات مهم باشند. طبق مطالعه Mintel's Future of Bath & Shower 2020 ، 59٪ از مصرف کنندگان آمریکایی موافق هستند که آیین های زیبایی آنها - از جمله استحمام یا دوش گرفتن - روش خوبی برای کاهش استرس است.

ایمنی و دوام برای مصرف کننده امروزی نیز بسیار مهم است. رونق سیستم های تمیز کردن بدون آب و فرآورده های اساسی روغن در سراسر بازار قابل مشاهده است. طراحی محلول های تمیز کننده نسل بعدی می تواند برای هر فرمول ساز چالشی باشد. یافتن ترکیبی مناسب از مزایای حسی ، عملکردی و محصولی می تواند تفاوت بین محصولات ضروری و فراموش شده را ایجاد کند.

 

مواد پاک کننده صورت و بدن

 

این که آیا شما در حال ساخت محلول های پاک کننده برای صورت یا بدن ، تمرکز بر روی نگرانی های خاص پوست هستید ، یا فقط به تمیز کردن عمومی علاقه دارید ، مواد پاک کننده ای که انتخاب می کنید ضروری است. مصرف کنندگان محصولی را می خواهند که بدون خشک شدن تمیز شود و ملایم اما بسیار کارآمد باشد.

با استفاده از یک سیستم سورفکتانت فاقد سولفات ، مانند AKYPO® FOAM LM 25 از شرکت Kao Chemicals Europe ، می توانید یک فوم لوکس ایجاد کنید که برای پوست و چشم لطیف باشد. AKYPO® FOAM LM 25 همراه با نسبت مناسب BETADET® S-20 به شما امکان می دهد شفافیت را در pH پایین بدست آورید. وقتی صحبت از روال تمیز کردن صورت می شود ، باید این نکته را در نظر داشته باشید که مصرف کننده شما با استفاده از پاک کننده های روغنی و آب ممکن است روندی چند مرحله ای یا چند لایه داشته باشد.

برای داشتن شاخص طبیعی بالاتر ، سورفاکتانت های سولفوناته خفیف و طبیعی مانند Poly Suga®Nate 160P NC از Colonial Chemical (ISO 16128: 1) در مقایسه با سورفاکتانت های اولیه آنیونی سنتی برای مراقبت شخصی بسیار چشم و پوست نرم هستند. سورفاکتانت های غیر یونی مانند Dow's EcoSense ™ Alkyl Polyglucoside خانواده ای از سورفاکتانت های طبیعی و قابل تجزیه زیست تخریب پذیر هستند که باعث ایجاد لایک سریع و لطافت برتر در فرمول های پاک کننده صورت و بدن می شوند. از آنها می توان به عنوان سورفاکتانت های اولیه یا مواد سورفاکتانت با انواع سورفاکتانت های اولیه استفاده کرد. Solutions Univar مجموعه ای از عوامل تمیز کننده همه کاره را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند تا انواع پاک کننده های صورت و بدن را بدون به خطر انداختن عملکرد ، تنظیم کنید.

 

مواد غلیظ کننده و مواد پاک کننده برای تمیز کردن محصولات

 

ایجاد بافت ها و قالب های منحصر به فرد برای پاک کننده های صورت و بدن شما یک روش عالی برای برجسته سازی در قفسه ها است. می توانید ژل ، کرم ، ژله ، مرهم یا حتی شیر را کشف کنید. قالب های تمیز با دوام نیز گزینه های بسیار خوبی هستند و محصولات کاربردی و مد روز را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. KAOPAN® TW-IS399S ، ماده ضخیم کننده ساده و م -ثر بدون سولفات در پاک کننده های پاک کننده مواد شیمیایی کائو ، راهی عالی برای ورود به این بازار مهم است. آیا می خواهید غلیظ کننده ای با منشا طبیعی باشد؟ صمغ Sclerotium Actigum ™ CS 11 QD Cargill Beauty را که توسط COSMOS تأیید شده است امتحان کنید تا به شما کمک کند یک بافت جدید با عملکرد فوق العاده ایجاد کنید.

سرمای قابل استفاده ، Actigum ™ CS 11 QD غلیظ کننده و تثبیت کننده ای با منشأ طبیعی و به آسانی قابل تجزیه ، با بافتی نرم و نرم است. محدوده Actigum vis ویسکوزیته و بازده تعلیق ثابت را در محدوده وسیعی از pH ، در دمای اتاق و در 45 درجه سانتیگراد ارائه می دهد. در حالی که پوست را تهویه می کنید و به خاصیت تعلیق عالی برای لایه بردارها و رنگدانه ها اجازه می دهید ، می توانید طیف وسیعی از ویسکوزیته ها را ایجاد کنید.

 

عوامل تهویه کننده پوست

 

یک پاک کننده موثر باید پوست را تمیز ، نرم و آماده برای مراحل بعدی در مراسم مراقبت از پوست بگذارد. طیف کاملی از مواد تشکیل دهنده وجود دارد که می تواند به عنوان بخشی از محلول های پاک کننده به مراقبت از پوست کمک کرده و ادعای محصولات شما را افزایش دهد ، به عنوان مثال به آنها فواید آبرسانی می دهد. روغن باوباب EarthOil که از شرکت Univar Solutions در دسترس است ، سرشار از ویتامین C است و حاوی اسیدهای چرب امگا 3 ، امگا 6 و امگا 9 است. این یک روغن نسبتاً پایدار در برابر اکسیداسیون است که به دلیل وجود آنتی اکسیدان های طبیعی است. روغن بائوباب به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی قوی پوست و مو معروف است و به عنوان خاصیت ارتجاعی پوست شناخته می شود. این روغن به راحتی و به سرعت از طریق پوست جذب می شود و هیچ باقی مانده چربی و روغنی باقی نمی گذارد.