قبل از هرچیز لازم است بدانید((نام ها و القاب ذکر شده بر اساس این تعاریف میباشد))

مشاهده قوانین تجارت الکترونیک(تصویب شده توسط مجلس شورای اسلامی)

 ثبت نام کاربران و مشتریان در سایت و استفاده از خدمات آزکالا به معنی پذیرفتن کامل قوانین از سوی ایشان می باشد

کابر گرامی!ضمن تشکر از شما برای انتخاب آنلاین فروشگاه آزکالا برای خرید اینترنتی و البته بهتر شدن و مطلوب تر شدن سطح خدمات دهی کاربر/مشتری  موظف به رعایت کامل قوانین و مقررات فروشگاه می باشد.

 

 

الف-)آنلاین فروشگاه آزکالا تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و(به عنوان اولین اولویت رعایت حقوق مصرف کننده و رعایت قوانین)  تحت نظارت سازمان ها و ارگان های تنظیم بازار و همچنین دیگر سازمان های مربوطه به فعالیت می پردازد، از این رو می‌توانید خریدی مطمئن از فروشگاه ما داشته باشید.(لازم به ذکر است قوانین سازمان های مربوطه مستلزم رعایت کامل توسط هر دو طرف یعنی مشتری/کاربر و فروشنده/فروشگاه میباشد)

 

مشاهده قوانین تجارت الکترونیک(تعاریف نام های ذکر شده بر اساس این تعاریف میباشد)

 

ب-)هرگونه تغییر در قوانین و مقررات، نحوه ارسال و مواردی مشابه مانند شرایط فروش،نوع فروش و دریافت وجه(برای مثال بصورت اقساطی و فقط در یک محصول خاص)و موار دیگر...در صفحات مربوطه که برای اطلاع رسانی تعیین شده اند و یا توضیحات آن محصول درج خواهد شد و به اطلاع کاربران/مشتریان عزیز خواهد رسید. از این رو ضروری است پیش از خرید یا فعالیت، برای داشتن خریدی مطمئن از هرلحاظ،صفحات مربوط به قوانین و اطلاع رسانی ها را به دقت مطالعه نمایید.

 

پ-)همچنین ثبت اطلاعات کاربری برای هر شخص در آنلاین فروشگاه آزکالا، به منزله تایید اطلاعات از سوی کاربر است و در صورت اشتباه بودن اطلاعات، فروشگاه تعهدی نخواهد داشت.

 

ت-)کاربر موظف است تا در هنگام ارسال نظر برای محصولات ادب را رعایت نموده و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی و شئونات اسلامی پیش برود، در غیر این صورت دسترسی کاربر از سوی فروشگاه برای همیشه قطع خواهد شد.

 

ث-)هر کاربر موظف است تا برای حفظ اطلاعات شخصی خود و عدم افشای آن بکوشد؛تعهد فروشگاه نیز برای حفظ و نگهداری از اطلاعات شخصی کاربران همیشه به قوت خود باقی خواهد ماند و ما نهایت تلاشمان را برای حفاظت از این امانت بکار می بریم،بخش اطلاعات کاربری نیز در سرور های قدرتمند و رمزگذاری شده که توسط فایروال های غیرقابل نفوذ تحت محافظت میباشد قرار گرفته است.(لازم به ذکر است وبگاه فروشگاه آزکالا از پروتکل ssl و پسوند مطمئن  https استفاده میکند و این امر باعث میشود که تمام داده هایی که بین دوطرف جابه جا میشود رمزگذاری شده باشند)

 

 

ج-)هرگونه تلاش برای از کار انداختن و از دسترس خارج کردن سایت آنلاین فروشگاه آزکالا و سایت های زیر مجموعه مانند بخش مقالات و اطلاع رسانی های فروشگاه (وبلاگ و مجله  آزکالا)  غیرقانونی است و درصورت مشاهده متخلف تحت پیگرد مراجع قرار میگیرد.

 

چ-) پشتیبانی فروشگاه آزکالا مدام در حال بررسی تک به تک صفحات سایت میباشد تا از بابت در دسترس نبودن صفحه های حذف شده یا خراب مطمئن باشد اما در صورت وجود صفحه 404 آزکالا هیچ تعهد و مسئولیتی ندارد.

 

ح-)تمامی محتوای منتشر شده در این سایت متعلق به آنلاین فروشگاه آزکالا میباشد محتوای موجود یا از منابع داخلی و متعلق به آزکالا  استخراج شده اند و یا از مطالب و مقالاتی که از منابع معتبر موجود که در این زمینه فعالیت میکنند گردآوری شده و با رعایت قانون کپی رایت منتشر شده اند(برای پای مال نشدن حق نویسنده اصلی نام و پیوند وبگاه منبع و یا نویسنده مطلب در پایان مقاله بصورت مستقیم و خوانا درج میشود)

 

خ-)پس از انتخاب کالا و خرید آن توسط کاربر/مشتری  آنلاین فروشگاه آزکالا هیچگونه مسئولیتی در قبال انتخاب اشتباه نخواهد داشت.

 

د-)پرداخت وجه مرسوله در آنلاین فروشگاه آزکالا فقط از دو طریق پرداخت اینترنتی و پرداخت در محل(بزودی) انجام می‌شود(پرداخت در محل فعلا ممکن نیست)

 

ذ-)بزودی)(کدهای تخفیف فقط روی کالاهایی اعمال می‌شوند که از پیش تخفیف نداشته باشند. هم‌چنین کد تخفیف فقط برای حساب کاربری مشمول کد تخفیف قابل استفاده است و استفاده از آن برای اکانت دیگر موجب لغو سفارش از طرف فروشگاه می‌شود)(بزودی)

 

ر-)آنلاین فروشگاه آزکالا تعهد دارد که سفارشات را طبق توضیحاتی که در سایت فروشگاه برای محصول درج نموده است بدون کم و کاستی و یا یکسان نبودن اصل محصول با شرح آن در سایت به دست مشتری برساند؛ پیش از ارسال با مشتری برای هماهنگی تماس گرفته می‌شود که در صورت عدم پاسخگویی بیش از سه بار سفارش لغو شده و مبلغ آن (در صورت پرداخت آنلاین) به مشتری عودت داده میشود.

 

ط-)ساعت کاری پشتیبانی شنبه تا چهارشنبه از 9 تا 20 است و در غیر از این ساعات و در روزهای تعطیل، پشتیبانی قادر به پاسخگویی نیست.

تلفن : 09331016708 ایمیل : azzkala.ir@ab-cd.ir

 سخگویی نیست.دنابت صفحه های حذف شده یا خراب مرد.طلاع رسانی فروشگاه که با نام دامنه آزبلاگد تحت محافظت ورود به فروشگاه آزکالا

ورود به پشتیبانی و فروش

ورود به وبلاگ و مجله آزکالا