لب های رژ لب زده در طول ماه های اخیر که توسط ماسک گرفتار شده بود ، رژ لب در یک رنگ غیرمنتظره بازگشت می کند: نارنجی پر زرق و برق ، جسور و پر جنب و جوش تر از همیشه. مطمئناً یکی از محبوب ترین سایه ها در شبکه های اجتماعی است. کافی است تا هنگام انتظار برای تابستان ، مقدار خوبی از خوش بینی را القا کنید.

هیچ رژ لبی مرده نیست! همه گیر مسلماً او را ضعیف کرد ، برای مدتی با پوشیدن ماسک به پس زمینه سقوط کرد ، اما او آخرین حرف خود را نزد. حتی در جسورانه ترین نسخه خود بازگردد ، پرتقالی که تابستان امسال از آن چشم پوشی نخواهد کرد. باید دید آیا او واقعاً می تواند خود را در برابر دنیا نشان دهد یا اینکه فقط ستاره زیباترین تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی خواهد بود.


نیاز به خوش بینی

 

با این حال ، همه گیری جهانی در آغاز بازگشت به طبیعی بودن بود ، با چهره ای کار شده ، اما نه بیش از حد ، لبهای همه درخشش ، اما رنگ آمیزی نشده ، و ظاهری برجسته تر ، اما بدون اسراف. بازگشت به موارد ضروری که مستقیماً به حبس ، تعمیم کار از راه دور و همچنین الزام به ماسک بستن در فضاهای عمومی مرتبط است. چرا به زیبایی پیچیده ای دست می یابیم که هیچ کس متوجه آن نشود؟ بنابراین این بازگشت به رنگ پر جنب و جوش نارنجی به چه معناست؟ پایان اپیدمی ... تصور سخت است. ما ترجیح می دهیم در پاسخ به دوره ای که حداقل غم انگیز است ، نیاز به خوش بینی ، طراوت ، نشاط را متمرکز کنیم.

بیایید روشن شویم ، آن لبهای نارنجی ، این ظاهر پر از پوست و این زیبایی های جسور ، خوب هستند ، تحریک به رویا و فرار. ما می دانیم که تأثیر رنگ های پر جنب و جوش در روحیه چیست!


شبکه های اجتماعی

 

به دنبال نزدیک به 14000 نفر در اینستاگرام ، Afnan Dano اخیراً با ظاهری فوق ویتامین و نارنجی نئون از درب تا لب به اتفاق آرا بود. عکسی که به فراموش شدن این دوره پیچیده کمک می کند ... حداقل برای چند ثانیه.

TikTok هیچ کس نیست. تأثیرگذارها برای ارائه رژ لب نارنجی مورد علاقه خود ، از پاستل تا نئون از طریق قرمز نارنجی ، به دنبال یکدیگر می روند ... نظرات مربوط به هشتگ "# رژ لب نارنجی" صدها هزار شمرده می شود ، و رژ لب نارنجی در بسیاری از فیلم های اختصاص داده شده به روند این بهار امسال.


بازگشت رنگدانه فوق العاده؟

 

با این الهام از بهار ، فرد فکر می کند که آیا رنگدانه فوق العاده بعد از ماهها غیبت در آستانه بازگشت به مرحله اصلی است. نه تنها مارک ها بر رژ لب و براق کننده های رنگی در شبکه های اجتماعی تأکید دارند ، بلکه به نظر می رسد تأثیرگذارهای زیبایی از پیشرفت های طبیعی خسته شده اند و به تدریج به ظاهر جسورانه تری باز می گردند. چیزی که معمولاً مختص فصل پاییز و زمستان است ، اما بیانگر تابستانی از همه اسراف است. باید دید آیا همه قادر به تجربه کامل آن هستند یا خیر.