بتن ، سرامیک ، شیشه ، آلومینیوم و همیشه پلاستیک ، در صورت امکان بازیافت ، از منشا گیاهی و / یا قابل کمپوست ... بلکه قابل بازیافت ، قابل شارژ ، قابل برگشت است. بسته بندی لوازم آرایشی فردا پایدار خواهد بود یا نخواهد بود! در هر صورت ، این همان چیزی است که به نظر می رسد از روندهای بیش از پیچیده سال گذشته پدیدار شود.

در زمینه بحران زیست محیطی و بهداشت جهانی ، بخش زیبایی شاهد شکوفایی بسیاری از مارک های تجاری با تمرکز بر مصرف بیشتر با محیط زیست است. بسته بندی کاهش یافته ، فرمول های قابل شارژ مجدد یا پایدار و تمیزتر: این شرکت های نوپا توانسته اند روح زمان را به نفع مفاهیم ابتکاری که عادت های جدیدی را در حمام نصب می کنند جذب کنند. مارک های تاریخی و غول های صنعت از قلم نیفتند و به نوبه خود تحول واقعی زنجیره ارزش را هدایت می کنند.